Упис деце у наше вртиће

ПОТПИСИВАЊЕ УГОВОРА ЗА НОВОУПИСАНУ ДЕЦУ

Обавештавамо вас да ће потписивање уговора за новоуписану децу по Конкурсу за 2021/22. радну годину бити у периоду од 23.08. до 03.09.2021. у припадајућим вртићима.

ОДБИЈЕНИЦЕ

Одбијеница или потврда да нисмо успели да Вам нађемо место у нашим вртићима, издаје се на основу поднетог захтева из конкурса или накнадног захтева за пријем детета, искључиво уколико нисмо успели да обезбедимо место у траженом или неком од наших вртића!

ОДБИЈЕНИЦУ НЕ МОЖЕМО ИЗДАТИ У СЛЕДЕЋИМ СЛУЧАЈЕВИМА

  1. ДЕТЕ ЈЕ ПРИМЉЕНО У НЕКИ ОД НАШИХ ВРТИЋА ПО КОНКУРСУ ИЛИ ПО РЕВИЗИЈИ УПИСА
  2. ДЕТЕ ЈЕ ОД РАНИЈЕ УПИСАНО У НЕКИ ОД НАШИХ ВРТИЋА И ТРЕНУТНИ ЈЕ КОРИСНИК
  3. АДРЕСА СТАНОВАЊА ДЕТЕТА НИЈЕ НОВОБЕОГРАДСКА (ПОНЕТИ СА СОБОМ ПРИЈАВУ АДРЕСЕ СТАНОВАЊА ДЕТЕТА)
  4. АДРЕСА СТАНОВАЊА РОДИТЕЉА – ПОДНОСИОЦА ЗАХТЕВА СЕ НЕ ПОДУДАРА СА АДРЕСОМ СТАНОВАЊА У ЛИЧНОЈ КАРТИ (ПОНЕТИ СА СОБОМ ПРИЈАВУ АДРЕСЕ СТАНОВАЊА РОДИТЕЉА И ОЧИТАНЕ ЛИЧНЕ КАРТЕ)
  5. УКОЛИКО У ТРЕНУТКУ ПОДНОШЕЊА ЗАХТЕВА ЗА ОДБИЈЕНИЦУ ИЛИ У ТРЕНУТКУ ДОЛАСКА РОДИТЕЉА ПО ИСТУ, ПРОВЕРОМ УТВРДИМО ДА ИМА МЕСТА У НЕКОМ ОД НАВЕДЕНИХ ВРТИЋА ИЗ ЗАХТЕВА ЗА УПИС, РОДИТЕЉУ ЋЕ БИТИ ПОНУЂЕНО СЛОБОДНО МЕСТО.

До прве ревизије уписа у септембру 2021. након потписивања уговора новопримљене деце и анекса уговора деце која су већ у систему, како бисмо утврдили број расположивих места, предност у издавању одбијеница имаће они који су поднели захтев за упис у конкурсу за радну 2021/2022.

Захтев за одбијеницу се може поднети Комисији искључиво у електронској форми преко портала еУправе, ПОПУЊАВАЊЕМ одговарајућег формулара (линк: https://euprava.gov.rs/ ).

Након обраде вашег захтева кроз протокол еУправе, послаћемо Вам ТРАНЗИТНИ  деловодни број.

Уколико тражите одбијенице за више деце потребно је поднети захтев за свако дете понаособ.

РОК ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ ДОБИЈЕНЕ ОДБИЈЕНИЦЕ ЈЕ МЕСЕЦ ДАНА ОД ДАНА ИЗДАВАЊА.

ЊЕНО ДЕЈСТВО ПО ПИТАЊУ СУБВЕНЦИОНИСАНОГ БОРАВКА ДЕТЕТА У ПРИВАТНОМ ВРТИЋУ МОГУЋЕ ЈЕ ОСТВАРИТИ У ПРВОМ СЛЕДЕЋЕМ КАЛЕНДАРСКОМ МЕСЕЦУ.

Одбијенице ћемо издавати сваког четвртка почев од 15.07.2021. у термину од 9 до 16 часова у улици Народних хероја 12а, канцеларија бр. 3, Централна уписна комисија.

*Приликом преузимања одбијенице потребно је код себе имати личну карту на увид, папир са очитаним подацима из личне карте, потврду пребивалишта детета и подносиоца захтева и транзитни деловодни број одбијенице додељен приликом обраде захтева на еуправи.

Све информације о издавању одбијеница биће благовремено постављене на сајт Установе: http://11april-nbgd.edu.rs/upis-dece-u-nase-vrtice/

НАКНАДНИ ЗАХТЕВИ
Захтеви поднети после редовног конкурса (после 14.05.2021.године) биће разматрани у ревизијама уписа и решавани сходно смештајним капацитетима установе. Захтеве је могуће поднети искључиво преко портала еУправе.

Ревизија значи следеће: у току радне године сваки примљени и накнадно примљени, а нереализовани захтев разматраће се најмање једном месечно, почев од септембра 2021. године до следећег конкурса 2022. године. У том тренутку (пресек могућности тј. броја слободних места у вртићима и потреба потенцијалних корисника) цени се приоритетност сваког појединачног захтева у односу на могуће новонастало расположиво место у конкретном вртићу и за одговарајући узраст деце. Сваки поднет захтев је активан и могућа је његова реализација све до расписивања новог конкурса. Могућности Установе да позитивно реши те захтеве зависи од тренутног броја расположивих конкретних места у тренутку пресека стања тј. ревизије и тај број је промењив и непредвидив. Не постоји одбијен захтев. Такође реалност је могући недостатак капацитета.

ДОКУМЕНТА КОЈА СЕ ПРИЛАЖУ УЗ ЗАХТЕВ ЗА УПИС ДЕЦЕ ЗА 2021/2022. ГОДИНУ
Сама база еУправе препознаје неопходна документа под тачкама А.1. и А.2.1, али је неопходно да пре слања захтева још једном проверите како база препознаје ваш радно правни статус. Радно правни статус под тачкама од А.2.2 до А.2.6 и под тачком А.3 и свих тачака списка Б. потребно је доказати слањем скениране или усликане документације на мејл Комисије (komisija@11april-nbgd.edu.rs).
А. НЕОПХОДНА – основна документа
1. Извод из матичне књиге рођених за дете за које се подноси захтев за упис, као и за сву децу у породици;
2. Документа којим се доказује радно–правни статус родитеља/законског заступника детета:
2.1 За запослене:
– потврда из Фонда ПИО о уписаном радном стажу (приватне и државне фирме) за оба родитеља детета за које се подноси захтев за упис
2.2. За уметнике:
– решење из Пореске управе о утврђеној основици, потврда из Фонда ПИО или потврда из Удружења уметника
2.3. За студенте:
– потврда о студирању (за текућу школску годину)
2.4. За пољопривреднике:
– уверење о оствареним приходима издато у општинској филијали Пореске управе или потврда из Фонда ПИО
2.5. За родитеље запослене у иностранству:
– потврда о запослењу коју је оверио судски тумач
2.6. За пензионере:
– решење, последњи чек или потврда из Фонда ПИО
3. Oстало:
Уколико не припадате ниједној од наведених категорија, потребно је да поднесете релевантну документацију којом доказујете наведени статус.
Б. ДОДАТНА ДОКУМЕНТА – (по основу приоритета или специфичности)
Уколико желите да дете у предшколску установу буде уписано по основу приоритета или специфичности, документацију коју сте прибавили код надлежних институција, поднесете на горе описани начин – путем мејла.
Документа којима се доказује статус детета/породице из осетљивих група:
1.1. За самохране родитеље (један од набројаних докумената):
– правоснажна судска пресуда на увид или решење о самосталном вршењу родитељског права
– извод из матичне књиге рођених за децу неутврђеног очинства
– извод из матичне књиге умрлих за другог родитеља или решење надлежног органа о проглашењу несталог лица за умрло
1.2. За децу у хранитељским породицама или установама социјалне заштите:
– решење Центра за социјални рад о смештају детета у одговарајућу установу или хранитељску породицу или Уговор о хранитељству
1.3. За децу са сметњама у психофизичком развоју:
– потврда надлежне здравствене институције
1.4. За тешко оболелу децу:
– потврда изабраног педијатра
1.5. За кориснике новчане социјалне помоћи:
– решење Центра за социјални рад да је породица корисник новчане социјалне помоћи
1.6. За децу тешко оболелих родитеља:
– решење о инвалидитету или потврда изабраног лекара
1.7. За остале осетљиве категорије:
– решење, потврда или препорука центра за социјални рад да је породица под одређеном врстом ризика
1.8. За лица на одслужењу казне:
– потврда казнено-поправне установе о издржавању казне
ВАЖНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ И УПУТСТВА УПИС ДЕЦЕ 2021/2022.год
ВАЖНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ У ВЕЗИ КОНКУРСА
Захтеви (комплетна документација) који се поднесу у току радне године нису важећи у редовном Конкурсу за пријем деце за наредну радну годину, па уколико дете није примљено у неки од објеката, захтев се мора поднети поново у току трајања редовног Конкурса.
Централна уписна комисија врши упис деце током целе године, али искључиво у складу са смештајним капацитетима и педагошким нормативима коју су прописани Законом и које смо у обавези да испоштујемо. Напомињемо да након почетка радне године, односно поласка деце у вртиће од 1. септембра, даљи упис деце тече знатно другачијим темпом јер су групе и вртићи већ попуњени, па даљи упис зависи искључиво од промене бројног стања у вртићима (одустајања, исписи…). Бројна стања се прате на месечном нивоу и у складу са тим се даље ради упис деце уколико за то постоји могућност.
УЗРАСТ ДЕЦЕ
– у радној 2021/2022. години јасленим групама припадају деца рођена 2020/2019 године. Вртићким групама припадају деца рођена 2018/2017/2016 године.
Припремним предшколским групама припадају деца рођена од 01.03.2015.год. до 28.02.2016. године.
ПРЕМЕШТАЈ ДЕЦЕ
Родитељи заинтересовани за премештај детета/деце из једног у други објекат у оквиру ПУ „11. април“ такође подносе комплетну документацију неопходну за редован конкурс уз обавезно навођење назива објекта који дете похађа.
ПРИПРЕМНИ ПРЕДШКОЛСКИ ПРОГРАМ (4 САТА)
Родитељи који конкуришу за пријем деце у Припремни предшколски програм у трајању од 4 часа у захтеву треба да нагласе да су заинтересовани за тај облик рада. Установа ће у складу са смештајним капацитетима формирати групе четворочасовног припремног предшколског програма у објектима који имају просторних могућности уважавајући исказане потребе породице.
ДВОЈЕ ИЛИ ВИШЕ ДЕЦЕ
Уколико подносилац предаје захтев за двоје и више деце из исте уже породице, потребно је да на захтевима то назначи и наведе све неопходне податке.
Уколико је неко дете из породице уписано у ПУ „11. април“ и похађа га и у радној 2021/2022.години, потребно је да се наведу његови подаци на захтеву.
Молимо Вас да пре подношења захтева за упис пажљиво прочитате сва обавештења у вези са Конкурсом која су на сајту установе www.11april-nbgd.edu.rs.

ДОПУНА ЗАХТЕВА ЗА УПИС

(неопходном или додатном документацијом)

УСЛОВ за допуну документације је ДЕЛОВОДНИ БРОЈ који сте добили од обрађивача ПУ „11. април“.

Мејл адреса Комисије је: komisija@11april-nbgd.edu.rs

НАСЛОВ МЕЈЛ ПОРУКЕ

мора да буде у форми:

ДЕЛОВОДНИ БРОЈ – ДОПУНА

Нпр:

36/ј-26-20– ДОПУНА

САДЖАЈ МЕЈЛА:

Текст мејла:

Навести име и презиме подносиоца захтева, име и презиме и матични број детета, деловодни број захтева и таксативно навести колико и којих докумената подносите.

Прилог (ПДФ):

Скениран или усликан један или више докумената од прве до последње стране у једном ПДФ документу. Слика не сме бити замућена, а текст, печат и потпис  читљиви.

Добићете узвратни мејл као потврду да су ваша документа прихваћена.

Непотпуне, нетачно попуњене, у неодговарајућој форми послате и неблаговремене допуне неће бити прихваћене.


С поштовањем,
Централна уписна комисија

ПУ „11. април“ Нови Београд

 Правилник о ближим условима за утврђивање приоритета за упис деце у предшколску установу

 

Кликом на слику испод (или на овај линк) погледајте водич кроз новобеоградске вртиће

http://11april-nbgd.edu.rs/wp-content/uploads/2017/05/PU-11.april-BROSURA.pdf